Ik sta in de ‘Vrouw’ van De Telegraaf!

Enkele weken geleden werd ik door een journalist benaderd met de vraag of ik wilde meewerken aan een artikel over spiritueel opvoeden. “Natuurlijk, hartstikke leuk!” en zo gezegd, zo gedaan. Het artikel was voor ‘Vrouw’, het vrouwenmagazine van de telegraaf en verscheen afgelopen weekend. Leuk om weer eens ‘aan de andere kant’ te staan in een interview!

Ik werd geïnterviewd door Hester Zitvast, een leuke en goeie journalist die ik al een tijdje volgde via facebook. Zij schreef het artikel voor ‘Vrouw’: een drieluik over spiritueel opvoeden.

Landelijke promotie voor mijn nieuwe Online Spiritueel Magazine

In het artikel werd iedere vrouw eerst voorgesteld: wie is ze, wie voedt ze op en wat doet ze in het dagelijks leven? Bij mijn voorstelstukje werd ook vermeld dat ik een eigen online magazine heb, Spiritueelinfo.nl. Deze site gaat a.s. vrijdag pas officieel live, maar trekt nu al aardig wat bezoekers. En dit is dus meteen de eerste persvermelding van het magazine en ook gelijk landelijke promotie!

Over het Online Spiritueel Magazine Spiritueelinfo.nl lees je overigens later deze week meer.

Wil je het artikel lezen?

Ik heb het artikel ingescand en online gezet, op Spiritueelinfo.nl. Je kunt het hier lezen.

Over L.P.

www.laylapansier.com
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

