Mijn nieuwe Online Spiritueel Magazine is online!

Op 1 november lanceerde ik Spiritueelinfo.nl voor een groot publiek. De afgelopen maanden heeft dit nieuwe Online Spiritueel Magazine in een testfase gezeten en nu was het eindelijk zover!

Ik ben heel trots op dit nu al geslaagde project. Inmiddels werk ik al samen met 5 vrijwillige redactieleden en had de website al in de eerste week 2.000 bezoekers!

Een nieuw jaar, een nieuw Online Spiritueel Magazine!

1 november is de dag waarop het nieuwe Keltische jaar ingaat. De dag na Halloween (ook wel Samhain genoemd), de Keltische variant van ‘oud-en-nieuw’. Deze eerste dag van het nieuwe jaar is een perfect moment om met iets nieuws te beginnen en daarom werd het nieuwste Online Spiritueel Magazine ook op deze dag gelanceerd. Door alle drukte eromheen heb ik echter nu pas de tijd om het ook op deze site te vermelden!

Meer lezen? Kijk hier.

Over L.P.

www.laylapansier.com
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

